beşiktaş'ın, üstüne düşen tanıtım ve pazarlama görevini iyi gerçekleştiremediği için maalesef full çekmeyecek gibi duran maç. umarım imkanı olan herkes gider ve full tribünler önünde oynanır.
hayır, atletico gibi bir marka seninle dostluk maçına geliyor... sen bu maçın biletlerini 3 gün önceden satışa çıkarıyorsun, sosyal medya kanallarından gerekli duyuruları yapmıyorsun, içinde bu maçın biletini ve lig maçını içeren "bilet paketi" yapmak aklına bile gelmiyor. e nasıl olacak? bu kulüpte her şeyi taraftar mı düşünecek? depremzede çocuklar için sahaya pelüş oyuncak atılması fikrini taraftar bulur, uğraşır, organizasyonu yapar... bizim paşalara da sosyal medyadan etkileşimini almak düşler. bırakın ya.
neyse, çok sembolik ve kıymetli bir maç. atletico tarafı en iyi şekilde ağırlanıp, gerekli saygı gösterilmeli.
13.04.2023 · 13. sıra
sokolsuz pasha
12.04.2023 00:18