mimari fena. gidip görmek lazım. bir de bu "herkes de bocelli dinliyo" cula gelmiş,
yahu ben de normalde açıp dinlemiyorum ama şuan yaşayıp pavarotti çıkıp verseydi şu konseri belki 15 milyon insan açıp izlerdik.
neyse beğenmeyen de akşam namazı sonrası balkona çıkıp sela dinlesin.
13.04.2020 · 21. sıra
ekoin
12.04.2020 20:26