yeter yahu sizin şımarıklıklarınız. yok bu maçı fener kazansın istiyormuş, haftaya fener'i yenip şampiyon olmak çok daha zevkli olacakmış. yok efendim, karagümrük maçında 3 gol fazla atıp gol sayısında da öne geçecekmişiz. yok karagümrük'ün işini ilk 10 dakikada bitirecek, en az 4-5 sallayıp geçecekmişiz. elbette bütün bunlar olabilir. hepsi ihtimal dahilinde olan şeyler. gel gelelim, bu tahminleri böyle rezilce bir üslupla yazıp çizenler, maalesef galatasaray kültüründen habersiz bir takım zavallılardır.
şunu unutmayın; rakibe saygısızlığı gelenekleştirirseniz, sonunda kaybeden hep siz olursunuz. futbol oyunu, şımarıklığı, laubaliliği, rakibe yukarıdan bakmayı asla kabul etmez ve böylesi takımların bileti hiç ummadığı bir anda, en ağır şekilde kesilir. o yüzden aklınızı başınıza alın. takımı motive edeceğiniz, konsantrasyonunu üst düzeyde tutacağınız yerde zevzek zevzek konuşup bir de rakipleri kışkırtıyorsunuz. ya susun ya da gölge etmeyin artık. yeter be!
tanım: sıradan bir galatasaray taraftarı.
13.05.2024 · 6. sıra
troda
12.05.2024 18:07 ~ 18:18