Sık geçen başlıklar

12 mayıs 2020 fenerbahçe tweeti 1

ekşi'de gör
12 mayis 2012de sampiyonlugu galatasaray kazandiktan sonra biber gaziyla ortaligi mahvedenlerin fetocu polisler oldugu noktasinda mutabikiz.

ama o kupayi o sahaya isteyip kaybedince hazmedemeyip galatasaray'in hak edilmis ve kazanilmis sampiyonluguna camur atmak, iste orasi yuzsuzluktur.