başka bir deyişle sisi'nin bükülemeyen elinin öpülmesi hadisesidir.
--- spoiler ---
"mısır'la diplomatik düzeyde temaslarımız başladı" diyen dışişleri bakanı çavuşoğlu, "suudi arabistan'la ilişkilerimizin düzelmemesi için sebep yok. olumlu adım atarsa biz de atarız. aynı şey bae için de geçerli" açıklamasında bulundu.
--- spoiler ---
noldu lan şimdi? ne oldu rabia? 4 ne oldu 4? nerede 4 parmak? ne oldu müslüman kardeşler hezeyanları? ne oldu yitip giden doğu akdeniz? ne oldu mısır'la/mısır'da türk firmalarının yediği dayak, iş, para kaybı? yapmayın, etmeyin dediğimizde darbeci demelerinize, küfürlerinize, kafir ilan etmekliğinize ne oldu? rezil ettiniz, virane ettiniz ülkemizi. yazıklar olsun.
13.03.2021 · 19. sıra
kenstan
12.03.2021 11:42