medya çok seviyor her katledilen kadının katiline "sevgilisi" yazmayı. biz de hemen "heee demek sevgilisiymiş!" diyeceğiz ya çünkü, gaz alıyor. benim için katilin kim olduğu hiç fark etmez, ama çoğunluk için çok fark ediyor.
ölmüş, söz hakkı bulunmayan bir kadının katiline, "sevgilisi" yazmak... kim yazıyorsa bunu, kim emir veriyor, kim onaylıyorsa, yatacak yeri yok.
düşünsene, ben evliyim. diyelim ki sokak ortasında manyağın teki tarafından öldürüldüm. medya şunu yazacak. "evli kadın, eski sevgilisi tarafından....". kemiklerim sızlar, iki elim yakanızdadır.
çünkü insanlar "hmmmm..." diyecek o zaman. "aman canım, o da şey yapmasaymış....". ortalık ayağa kalkmayacak o zaman.
bence, ortalık ayağa kalkmalı.
14.03.2021 · 28. sıra
pipisiolmayangil
13.03.2021 02:27 ~ 02:27