dolar;
3 lirayken yurt dışı hayallerimizi,
4 lirayken pahalı hobilerimizi,
5 lirayken elektronik heveslerimizi,
6 lirayken ilk sıfır araba alma deneyimini,
7 lirayken daha büyük bir eve çıkma düşüncemizi,
8 lirayken ikinci el araç ihtimalini,
9 lirayken kafamıza göre mutfak alışverişi yapmayı,
ve bugün;
10 lirayken hemen hemen tüm temel ihtiyaçlarımızı
kaybettik.
ve neden biliyor musunuz? bir ayağı çukurda, yaşlı ve belki de bunamış bir başkanın (tabi ki adı biden olanı kastediyorum) ekonomi konusundaki inadı yüzünden. kendinden başkasından haberi olmaması yüzünden. hatta belki özellikle 80 milyonu çaresiz bırakışı yüzünden.
ölmek üzereyken bile hayatımızdan bir 10 sene eksiltti ama o kayıpların hepsini söke söke alacağız. alacağız senden biden.
14.11.2021 · 3. sıra
demetrius of magnesia
13.11.2021 00:03