bakın sayın yetkililer üstüste iki kez hiçbir aciliyeti olmamasına rağmen bu rahatsız edici bildirimi kullandığınız için insanlar hem bu bildirimi kapatmanın yolunu arayacak hem de gerçek bir acil durumda aman yine 112yi arayın diye boş mesaj atmışlardır diyip geçiştirecek. işinizi düzgün yapın aq bi sıkıntı olursa 112yi arayın diye hayati uyarı mesajı mı yollanır?
edit: 3.yü de gereksiz yere atmanız üzerine kapattım siktirin gidin ne için atıyosanız atın artık gerekirse edebimle ölürüm aq
13.06.2022 · 1. sıra
oguzhang
12.06.2022 15:03 ~ 15:10