devletin tüm okullarında yemek ücretsiz olmalıdır. her öğrenci maddi durumu ne olursa olsun bu imkandan faydalanmalıdır.
mecliste 5 liraya kuzu sarma yiyeceklerine ülkenin öğrencileri yesin. en azından onlardan daha faydalı insan olacaklarına eminim.
nt: çok fazla mesaj atan yazarlar oldu. demek istediğim anlaşılmamış olabilir. demek istediğim, nefes alırken bile vergi ödenen bir ülkede eğitim için harcanan miktarın çok az oluşudur. mesela eğitim giderlerine bu kadar fazla harcama yapmak yerine, sakallı bir adama her sene mercedes almak gerçekten çok akıllıca. evet bizim vergilerle alınan mercedes için konuşuyorum. harita üzerinde görmek bile istemediğimiz ülkelerden gelen overlok çocuklarını beslemek çok daha mantıklı. ya da fazla fazla yazlık yaptırmak ve bunların giderleri...
toplanan vergiler vatandaşlara kaliteli bir hizmet sunuyor mu ? hayır. o halde zorunlu eğitim 12 yıl ise, 12 yıl eğitim harcamaları karşılanmak zorunda olmalı. ya da maddi destek verilmeli. yani en azından bu vergilerin halka bir konuda yaradığını görmeliyiz.
13.09.2023 · 13. sıra
biturlusarjolamadim
12.09.2023 12:19 ~ 15:23