kulüp böyle bir yazı paylaşınca ne oluyor?
mesela o gün hakemler şike yapacakken ya da kötü yönetim sergileyecekken, bu yazı paylaşılınca yapamıyorlar mı?
"ha siktir ya fenerbahçe adil yönetim istediğini açıklamış akşama maçı adil yönetelim o zaman.." mı diyorlar sanki?
ali koç gözünü seveyim bırak şu anlamsız ve bomboş işleri ya.
13.08.2023 · 7. sıra
sertori
12.08.2023 12:32