Sık geçen başlıklar

12 ağustos 2016 necdet özel itirafları 1

ekşi'de gör
"hepimizin milletten özür dilememiz gerekiyor. sayın cumhurbaşkanı ve ben diledim ama yetmez, herkesin dilemesi gerekir. millet hepimizi affetsin."

hayır general hayır, özür dilemeniz değil yargılanmanız gerekiyor. zira o başında güya nöbet tuttuğunuz demokratik hukuk devletinde, devleti yönetenlerin kandırılması suçtur.

merak etmeyin, sizin gibilerin tüm engellemelerine rağmen bu ülke sekülerleşecek, demokratikleşecek ve bir hukuk devleti olmak zorunda kalacak. umarım o günlerde hayatta olursunuz da kenan evren gibi yalandan değil, gerçekten yargılanıp yargının aldığı kararın yaptırımını çekmek zorunda kalırsınız.

siz ve siyasi şürekanız..