şu müşrik münafığı, masaya vurup ''ver ulan fetöyü'' deyip, amerikadan getirtip, yargılayıp asacak güçlü bir otoritemiz, bir dünya liderimiz yok ben ona yanıyorum.
atatürk gibi biri olsa bu adamı getirtir ve asardı hatta, direkt orada asardı cesedi de amerikalılara verip ''alın götünüze sokun ajanınızı'' derdi. bu allah düşmanı münafığın hala video yapıp konuşabiliyor olması bizim ayıbımızdır.
14.02.2024 · 4. sıra
gercekelektronik
12.02.2024 23:09