link
"avrupa'da da enflasyon var. ülkemizde biraz daha fazla var. tarihimizde ilk defa ekonomide avrupa'yı yakalayacak noktaya geldik." demiş.
biraz fazla enflasyonumuz var derken?
almanya'da enflasyon %9, fransa'da %7, ingiltere'de %11. tüik'e göre bizde %65.
aq adamların yıllık enflasyonu, bizim aylık enflasyonumuza tekabül ediyor neredeyse.
ne demek onlardan biraz fazla? fakirleşmeyi övmek, normal göstermek bana göre vatan hainliğinin en net tanımıdır.
bir de demiş ki tarihimizde ilk defa avrupa'yı yakalayacak noktaya geldik.
adamların 10 katı enflasyonumuz var. adamların 1.000 euro'ya aldığı telefonu, biz 40 bin liraya alıyoruz. adamların 5 bin euro'ya aldığı arabayı, biz 400 bin liraya alıyoruz.
adamların 100 euro'ya aldığı fritözü biz 4 bin liraya alıyoruz. hangi konuda yakalamışız tam olarak? umuyorum ki gerçekten taşak geçiyordur. yok şayet ciddi ise sıkıntı büyük demektir.
12.01.2023 · 22. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
11.01.2023 10:02 ~ 10:19