garip bi şekilde tenha olup, hepimizi ters köşeye yatıracağını düşünüyorum. bazı avm'leri dolduran arap turistler artık yok çünkü. vatandaşın da ya canı tatlı, ya da cebinde ayı bağırıyor. belli de olmaz fakat.
edit: hiçbirimizi ters köşeye yatırmayan halkımıza saygılarımı sunarım.
doktor mussak
11.05.2020 00:27 ~ 18:35