Sık geçen başlıklar

11 kurşun yiyen gaziye git çalış diyen çomar 2

ekşi'de gör
bugün 24 temmuz 2021 daha bu gece 2 şehit var.
2 de yaralı asker var

karşındaki gaziye laf edecek kadar göt varya sende hadi bunlarada laf etsene
gurbetçiler kadar şerefsiz ahlâksız kara para seven vergi kaçıran çomar hadsiz euro sevici , kendi öz topraklarını euro nun gücüyle sömüren, karşısındakileri küçümseyen yoktur

ben alman yetkilisi olsam çifte vatandaşlığı kapatırım. o zaman hay mı cacık mı belli olur hepsi nin rengi
gurbetçi kişisi, almanya'da doktor imiş.
bugüne kadar türk müsünüz diye sorduklarında, utanarak türk'üm diyormuş.
ama rte iktidara gelince, gururla türk'üm diyebilmeye başlamış.
tüm dünya, bizi süper güç olarak kabul ediyor ve 2023'ü bekliyorlarmış.
hatta bunu durdurmak için darbe yapmaya kalkmaya çalışmış avrupa.
gülmeyin lan öyleymiş, öyle diyor haspam.
bu arada rte'yi sadece müslüman olduğu için sevmiyormuş avrupa.
iyi ki müslüman adamlar. müslüman olmasalar ne olurdu acaba halimiz.
gerçi müslüman adamlar. ekonomiyi sünnetlemeden bırakmıyorlar.

emekli maaşın yetmiyorsa, ek iş yaparsın diye devam ediyor.
almanya'da çalışmazsan sana asgari ücret veriyor devlet diyor.
evet bu iki cümleyi aynı kişi kuruyor.
daha sonra da paranız yetmiyorsa ek iş yapın diyor.
akıl alır gibi değil. gerçekten bunlar ne yiyip içiyor oralarda merak ediyorum.
şundaki beyni kuşa taksan, sürüngen olur sürünür.

karşısındaki asker diyor ki vücudumda 11 tane mermi yarası var, gaziyim diyor.
kadın diyor ki yürüyebiliyorsun, git çalış.
bu ülkenin gazisine bu cümleyi kurabilmek, sizin damarınızda kan diye dolaşan suyu sikeyim. memleketi için kurşun yemiş adama bir devlet bakamıyorsa, kahrolsun o devlet. hepimiz yerin yedi kat dibine girelim.

ah şu gurbetçiler.
en dip hayatları yaşayıp, orada tuvalet temizleyip, inşaatlarda amelelik yapıp 50 metrekare köpek kulübesinde yaşayıp; türkiye'ye geldikçe döviz kurundan kaynaklı nefes alıyorlar.
ve sırf yılda 15 gün nefes alabildikleri için, dövizi zıplatanları yalıyorlar.
bu işin çözümü var; herkes yaşadığı hizmetini aldığı ülkede oy kullanmalı.
yılda 15 gün ülkeye gelen, bu ülke yönetimine oy kullanamaz.

yalnız videodaki o turuncu tshirt'lü premium çomarı sikme isteği uyanmadı desem yalan olur. amını astarını siktiğimin çomarı.