başkaları da böyle hissediyor mu bilmiyorum ama maça bir gün kala hala içimde zerre heyecan yok. hayır "adamlar"dan oluşan o sevimsiz milli takım da değil bu sefer. bu derece mi yaşama sevincimizi emdi ve bütün milli duygularımızı köreltti bu malum kitle yahu?
ama turnuva başlayacak ve her akşam maç izleyeceğiz diye mutluyum, o ayrı.
11.06.2021 · 29. sıra
ecs
10.06.2021 09:45