Sık geçen başlıklar

11 haziran 2018 ssg'nin tweet'i 1

ekşi'de gör
bu aralar gezi fotografciligi yapiyorum. yabanci dilde bi icerik paylasiyorum genelde takipciler yabanci. gecenlerde ilk kez ucyuz bin kisilik bi turk gezi facebook grubuna cektigim new york fotograflarini paylasayim dedim. guzel tepkiler geldi basta nasil cekim yaptigimi, hangi makinleri kullandigim, edit programlari gibisinden sorular. sonra bi ara bi notification geldi herifin biri benim hakkimda "bu herif sahtekar bu fotograflari o cekmemis, fotograflar mike diye bi adamin (mike'in instagramini vermis). bunu atin gruptan hirsiz" diye yazmis. sonra hemen bu herife destek maiyetinde bikac kisi daha "yaa yakalandin hirsiz bu gruptan bisi kacmaz" gibisiden mesajlar girmeye basladi. ben de hemen mike'a baktim. mike da bi instagram fenomeni benim fotografimi beni tagleyerek paylasmis ama bana tas atan herif bunu gormeden millete hirsiz diye yardirdi ve millet de dunden razi gibi lince basladi. bikac dakkada on kisi falan yazdi. yaptigim sey hemen mike'in paylasimini screenshot yapip tum mesajlara cevap yazdim adam zaten beni taglemis diye. paylasimi yapan herif gordu sonunda, paylasimini sildi ozur diledi falan. linc buyumeden sansa engelledim. o an telefonun basinda olmasam mesela bugun kendi cektigim fotograflari paylastigim icin hirsiz damgasi yicektim neyse.

ssg'nin tweetini okudum agir bi ironi var elbette anlamayana bi daha soyliyim. "cay icip kek yiyebilecegin internete girip kitap okuyabilecegin yer sakin kutuphane olmasin demis. zaten var yani demis. milleti kekleme" demis. bizim okumayan ya da okudugunu anlamayan 160 iq seviyeli yeni eksi sozluk yazarlari ise bsg deyip lince baslamis. yuz entry girilmis. bundan sonra da girilecek kesin. yani bu ulkede hersey gelir gider merak etmeyin tayyip de gider kalici degil daha beteri gelir belki ilerde ama o da gider fakat avrupalilarin uc besyuz yil once terkettigi su sikik buram buram ortadogu kokan linc kulturu nasil gider onu bilmiyorum.