isviçre'de shaqiri,behrami, mehmedi ve dzemaili nin sahada olduğu maç.
bu dörtlüyle güzel bi okey masası kurulabilirmiş. şakir, mehmet ,behram ve cemal. tabi ki şakir'e çay yok*
edit: nasıl kambersiz düğün olmazsa yancısız bir okey masası da düşünülemez. masada yancı olarak zekeriya kardeşimizi düşünebiliriz, kendisi maçı yedek kulübesinden takip ediyor*
12.06.2016 · 35. sıra
agacdenizi
16:46 ~ 17:17