Sık geçen başlıklar

11 eylül 2015 tsk'nın kuzey ırak operasyonu 1

ekşi'de gör
nasıl sayıyolar la ölenleri,tamam attın bombayı vurdun ne oluyo amk,üstten kutucuk çıkıp 3 point filanmı diyo.

yada ordan birileri hacılar iyi vurdunuz valla 4 burdan gitti,3 diğer kamptanmı diyo.

aklımda deli sorular var bu konu ile ilgili aydınlatın beni.

edit:1 lan ibne kürtçüler ! favlamayın lan beni ben gerçekden merak ettim sordum amk.