işyerinde mobinge maruz kalıyorsun, üstünü şikayet ediyorsun, üstünü kapatıyorlar sen suçlu oluyorsun.
seni taciz ediyorlar, boşver sen uğraşırsın diyorlar, içine atıyorsun hayatına devam ediyorsun.
kargocu kargonu çalıyor, şikayet ediyorsun, delil yok deyip ürünün üstüne su içirtiyorlar.
arabanı park ediyorsun gelip tinercinin biri zorla para almaya çalışıyor, polis bakmıyor, baksa bile alıp ertesi gün bırakıyor.
adam planlı cinayete kurban gidiyor, failler 7-8 sene sonra çıkıyor.
örnekler çoğaltılabilir. ülkede bir adaletsizlik var. insanlar kendileri adalet sağlamaya çalışıyor. çünkü polise, yargıya güvenmiyorlar. bu tünelin ucu bombok bir yere çıkıyor arkadaşlar. kendinize dikkat edin.
12.12.2018 · 7. sıra
barkanand
11.12.2018 16:08 ~ 16:09