Sık geçen başlıklar

100km/s ile 50km'lik yolu 30 dk'da gidememek 1

ekşi'de gör
halbuki bu 50km'yi tabeladan değil de km göstergesinden ölçse daha mantıklı bir hareket yapmış olacak olan yazarın gidememesi.

arabam 2005 polo, hız sabitleme yok, deneyemiyorum.

ben de ibre 100'ü gösterirken google maps uygulamasında 80küsür görüyorum.
ben bunu hava atılacak bir arabaya sahip olmamanın sonucu sanıyordum.
lütfen bmw'si olan başka yazarlar da denesin bunu, ay inşallah siz zenginler de öyle görüyorsunuzdur.