link
adalet bakanı, rte'ye meydan okumuş; yetmemiş üstüne posta koymuş.
dün rte, kanunlara bakmayın. vicdanınızla karar verin demiş idi.
adalet bakanı gül ise bugün yanıt verdi:
"yargı hiçbir yerden ve kimseden emir almaz. yargının emir alacağı tek yer anayasa'dır ve kanunlardır. yargı, sadece hukukun emri altındadır"
ve asıl bomba ise; yargıyı suçlayacağınıza, aile içi şiddet olaylarına engel olun çağrısıdır.
"yargı cezayı verir ama daha önemlisi bu olaylara yaşanmadan önce engel olunmasıdır" demiş.
doğruya doğru. adalet bakanı bu konuda haklı.
kendi atadığı bakanlar ile bile kavga eder hale geldin cumhurcuğum.
şayet görevden almak yerine, üstü kapalı meydanlarda suçluyorsan kendi atadığın bakanı iki kere düşünürüm.
ve bir bakan, susmak yerine cevap veriyor recep'e. demek ki gül'ün güvendiği yerler, birileri var.
ete para vermeyin. ekonomi kötü. paranız cebinizde kalsın.
11.01.2020 · 48. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
10.01.2020 12:02 ~ 12:13