kaynak
aslında ne kadar ilkel olduğumuzun kanıtıdır. diplomasi bitince metafizikten medet ummak nasıl bir zekanın ürünüdür acaba? size bir gerçeği söyleyeyim mi; arabistan'da bu kadar okunmuyor...
salgın olur sela okunur
darbe olur sela okunur
sınır ötesi operasyon olur sela okunur
deprem olur sela okunur
terör saldırısı olur sela okunur
ulan bizim metafizikten başka tutunacak dalımız yok mu ya? gavurun ümüğünü bilimle değil de imanla sıkmaya çalışmaktan ne zaman vazgeçeceğiz? okuttuğunuz selayı ne israil duyuyor ne filistin, müslümana müslüman propagandasından başka bir şey değil, farkında mısınız?
tamam allah kabul etsin... eder mi? etmez! çünkü iman başka şey, siyaset başka şey, diplomasi gene başka bir şey. ota boka sela okunmasına ancak ayağı takunyalı, çember sakallı, şark kurnazının şeddellisi sevinir. var mı şuna "mantıklı hareket" diyecek aklı başında biri?
din toplumun afyonu falan filan da... ya biz her badireyi muskayla, duayla, sabırla, metanetle mi aşacağız amına koyayım?
11.05.2021 · 4. sıra
deadgodinme
10.05.2021 12:42 ~ 13:54