Sık geçen başlıklar

10 mayıs 2021 camilerden kudüs için sela okunması 1

ekşi'de gör
kaynak

aslında ne kadar ilkel olduğumuzun kanıtıdır. diplomasi bitince metafizikten medet ummak nasıl bir zekanın ürünüdür acaba? size bir gerçeği söyleyeyim mi; arabistan'da bu kadar okunmuyor...

salgın olur sela okunur
darbe olur sela okunur
sınır ötesi operasyon olur sela okunur
deprem olur sela okunur
terör saldırısı olur sela okunur

ulan bizim metafizikten başka tutunacak dalımız yok mu ya? gavurun ümüğünü bilimle değil de imanla sıkmaya çalışmaktan ne zaman vazgeçeceğiz? okuttuğunuz selayı ne israil duyuyor ne filistin, müslümana müslüman propagandasından başka bir şey değil, farkında mısınız?

tamam allah kabul etsin... eder mi? etmez! çünkü iman başka şey, siyaset başka şey, diplomasi gene başka bir şey. ota boka sela okunmasına ancak ayağı takunyalı, çember sakallı, şark kurnazının şeddellisi sevinir. var mı şuna "mantıklı hareket" diyecek aklı başında biri?

din toplumun afyonu falan filan da... ya biz her badireyi muskayla, duayla, sabırla, metanetle mi aşacağız amına koyayım?