izmir ve çevre illerin yıllardır süren kar özlemi gerçekten içimi parçalıyor. şöyle yarım metre yağsa da insanların kar hasretliği sona erse. hadi mikâil reis yap bir güzellik şu gariplere...kardanadam yapamadan büyüyen çocuk mu olur.
kıyamam, heyecanlı heyecanlı 1 dk atıştırdı falan diyorlar*
edit: imla
11.03.2022 · 48. sıra
wolkansss
10.03.2022 14:25 ~ 16:17