Sık geçen başlıklar

10 kasım'da pkk sloganı atıp dayak yiyen işçi 2

ekşi'de gör
arabistan'a git, dayak yersin, falaka sonrasında asarlar,
ingiltere'ye git, dayak yersin,
amerika'ya git, dayak yersin, yerine göre vururlar, sonra da guantanamo'ya gönderirler.
irlanda'ya git, dayak yersin, burnunu kırarlar hem de,
norveç'e git, belki oradaki pkk'lı arkadaşların seni korur, ama dayak yemen olası,
isveç'e git, sınır dışı edilirsin,
çin'e git, linç edilirsin, hapse atarlar,
kuzey kore'ye git, dayak yersin, hapse atarlar, sonra da asarlar,
japonya'ya git, kesin hapse girersin,
bali'ye git, kılıçla doğrarlar, eline bacağını alıp geri gerlisin,
meksika'ya git, sana makyaj yapıp orospuluk yaptırırlar, kendine gelirsin.
türkiye'de de bu yaptığından dolayı sikerler normalde, ama dua et abi sadece dövmekle yetinmiş,

yani dünyanın neresine gidersen git, bu yaptığın hata karşılıksız kalmaz.
başlık biraz hatalı olmuş. bu şekilde yanlış anlaşılmalar olabilir. saygı duruşunda bulunmadığı için işyerinden kovuluyor. çıkarken biji serok apo ve kürdistan diye slogan atıyor. dayak kısmı ondan sonra başlıyor.

edit: başlık taşınınca içerik ile uyuştu.
ilk başlık saygı duruşunda bulunmayan işçinin dayak yemesi şeklindeydi.