Sık geçen başlıklar

10 kasım saat 9.05'te saygı duruşunda ağlayanlar 1

ekşi'de gör
ağlamak çok doğal da, hunharca ağladığını başlık açıp ekşide ilan etmek çok samimiyetsiz değil mi?