yapracıkta yine birşey yok. vay amk zamanında darbe* olduğunda da böyle olmuştu, arkadaşlarım çukurambarda, gölbaşında tedirginlikten tedirginliğe gark olurken biz yapracıkta sanki komşu ülkedeymişiz gibi televizyondan takip ediyorduk gündemi.
burada hep bi' huzur hep bi' tarla.
11.11.2019 · 29. sıra
huzur benim neyime
10.11.2019 13:15 ~ 13:17