eğer evdeyseniz,
o kadar güzel yağıyor ki dedirten yağmurdur. bu hava bana hep çocukluğumu ve kaybettiklerimi hatırlatır. neden bilmiyorum.
11.12.2017 · 44. sıra
gencbiyazar
10.12.2017 11:06