Sık geçen başlıklar

10 aralık 2015 3. çeyrek büyüme rakamları 1

ekşi'de gör
ekim ayı sanayi üretimi, geçtiğimiz yıla göre artış göstermiş, elektrik tüketimi de azalmış. üretim artıyor ama üretime gerekli olan elektrik az kullanılıyor. gel de çık işin içerisinden. sanırım "feda" denilerek karanlıkta üretim yapılmış. lan yoksa (bkz: erke dönergeci) !!!!