asporu izliyordum şimdi, konya başkan yardımcısı şanlı o sırada taraftarımız ne yapmış beşiktaş taraftarına bir yumruk mu atmış diyorken o anda da ekranda uçarak beşiktaşlı bir taraftara yumruk atan bir konyalı taraftar gösteriliyordu.. :(
edit: imla
11.08.2017 · 2. sıra
redhood
10.08.2017 16:15 ~ 16:16