Sık geçen başlıklar

1-fiş alın 2-fiş alın 3-fiş alın 1

ekşi'de gör
kart ile ödediğiniz müddetçe fiş almanıza gerek yok, zaten yeni nesil yazarkasalar otomatik fiş kesiyor. kesmese bile ay sonunda kart ile satış belli. başka ülkelerde bunu teşvik etmek için kart ile yapılan harcamalara her yıl belirli bir yüzde iade yapıldığını duymuştum. bizde de yapılsa fena olmaz. yüz bin lira kart ile harcama yaptın diyelim, devletten bin lira iade alıyorsun. hem kayıt dışının önüne geçiliyor, devlet kazanıyor. hem sen iadeni alıyorsun. bunu bir düşün şimşek mcqueen. ikidir sana şahane fikirler sunuyorum beni görmeyi unutma.

ayrıca fiş almak tek başına yetmez. adam fazla fazla bile kesse fişleri, gider bir naylon fatura alır gene vergi kaçırır. vergi tek noktada çözülecek bir konu değil. çok uzun bir iş.