Sık geçen başlıklar

1+5+4+3 eğitim sistemi 1

ekşi'de gör
ortaokul için düşünülen 4 yılın ilk yılının sadece ingilizce hazırlık olmasını öneririm. dil öğrenimi için kritik dönem 6-11 yaştır. bu yüzden ortaokulun başında tamamen buna ayrılan 1 yıl, dil öğrenimi konusunda ülkeyi ileri taşır.

edit: metinde de bu şekilde olduğunu belirten yazarlar oldu. aklın yolu birmiş.