"anne baba olmayan anlayamaz bunu" diyen arkadaşlar, mal mısınız acaba siz? böyle bir olayla empati yapabilmek için insan olmak yeterli değil mi? nedir bu sınıflandırma çabası gerçekten anlamıyorum.
başlık açıldığından beri olumlu bir gelişme var mı diye kontrol ediyorum. bebekler inanılmaz güçlü varlıklar. umarım bir an önce sağlığına kavuşur kuzucuk.
31.05.2022 · 33. sıra
karacas
30.05.2022 00:17