Sık geçen başlıklar

1 tl'ye tavuk döner yiyip ayran içmiş efsane nesil 1

ekşi'de gör
o 1 liralık tavuk döner değil de yanında bedava sunulan ayran fena ishal ederdi. çünkü son kullanma tarihi geçmiş veya bayat yoğurttan yapılırdı. o yüzden ayran istemez, sen bize belediye gazozu ver diyen çok olurdu. halk, istanbul'un göbeğinde çeşme suyunu o ayrandan daha güvenilir bulurdu.

bir de tavuk döner ilk çıktığı senelerde tavuk fiyatları kırmızı ete oranla o kadar düşüktü ki kimse içine horoz ibiği, ne bileyim dinozor daşşağı ve sair koymayı akıl etmediği için inanılmaz leziz olanlarına denk gelirdiniz. beş katı pahalı et dönerin kalitesi ise şüpheliydi. tavuk dönerin çıkış sebebi de kırmızı et fiyatlarının yükselişiydi.