2. üniversite için aöfye kayıt oluyorsunuz.
1. dönem için 220 lira civarı bir harç ücretini ödüyorsunuz,
öğrenci istanbul kartınızı alıyorsunuz.
2. dönemin harç ücretini ödemek zorunlu değil, ödemeyin.
1 yıl boyunca öğrenci istanbul kartınızı zevkle kullanıyorsunuz.
01.07.2017 · 5. sıra
uyuyanpisipisi
30.06.2017 12:42