kriz döneminde normaldir. allah yardımcısı olsun herkesin.
buraya şunu demeye geldim; işsizlik yok yeaa iş beğenmiyorlar diyen gevşeklerin ben ta amk. inşallah bi gün size de biri böyle der de görürsünüz ebenizinkini. mal herifler ya işsizlik yokmuş da iş beğenmiyorlarmis lafa bak hele siz nerenin davarisiniz ya sizin kafanızdakiler bizi yönettiği için bugün asgari ücret 400 doların altında, işsizlikten insanlar intihar ediyor. zihniyetinize sicayim sizin. düşünme organınıza sokayım.
diyeceklerim bu kadar.
28.02.2019 · 29. sıra
baba24
27.02.2019 00:22