Sık geçen başlıklar

1 saatliğine rte'nin yerine geçseniz ne yapardınız 2

ekşi'de gör
hemen cumhurbaşkanı kararnamesi ile 1 saatlik hakkımın 1000000 saate çıkmasını karara bağlayarak, "şahsıma" jest yapardım.
sonra seyret cümbüşü. yıh yıh..