bakın arkadaşlar bir devrimciyim ben. ben her zaman ezilenin yanındayım. beni içeri atamazsınız. birini dövseniz, birini ezseniz, bir karıncayı ezseniz sizi her zaman ezerim.
tütünü yasakladılar lan, o kadar mı salaksınız?
fakir ne yer, ne içer ?
fakir yağ, ekmek yer, tütün içer. başka bir şey söylemek istemiyorum. bunu bile anlayamayacak kadar salak bir ülkede yaşıyosunuz.
01.04.2021 · 26. sıra
atanamayan emekli
31.03.2021 19:44