istanbul yine bildiğimiz gibi.
virüs bile "istanbul'u alan türkiye'yi alır" düsturuna uymuş.
edit: çok sevgili ve saygıdeğer amına koduklarım, istanbul'un neden bu halde olduğunu bilmeyen yok. acayip bir çıkarım yapmış gibi "vaka sayısı şundan şundan kaynaklanmaktadır" minvalinde mesajlar atmayın. sikerim klavyenizi sizin. bir zeki sizsiniz puştlar. büyük resmi siz görebiliyorsunuz sadece. amına koduğumun angutları. çoluğun çocuğun ulaşabildiğini nedenleri bir de üşenmeden ciddi ciddi yazıyorsunuz. ağır zeka geriliği yaşıyorsunuz.
02.04.2020 · 37. sıra
cladeus
01.04.2020 20:04 ~ 20:49