ben anlamıyorum bu parametreleri. fed sınırsız para basacağım diyor, adamlarda corona vakası 100 binleri aşmış corona'nın yeni merkezi olmuş, bilmem kaç trilyon dolar para dağıtacağım diyor, vesaire. yani herşey doların düşeceğini işaret ediyor.
bizde dolar tam gaz yükseliyor. garip.
02.04.2020 · 34. sıra
gunaha girip boy veren adam
01.04.2020 01:25