bir saat kadar uyuyabildim. 10 yıldır işe gitmek için kalkıp pencereyi açmadan bir sigara yakardım. şimdi pencereyi açıp yaktım ve yanına bir kahve aldım farkında olmadan. bahar gelmiş ya lan!
edit: istemsizce gülüp şunu düşünüyorum
(bkz: mesele gravat mı canım şimdi)
02.04.2019 · 7. sıra
denizdengelenoadam
01.04.2019 06:09 ~ 06:50