başlığı açan suserin son mesajlarına bi göz attım. adam datça bodrum gezmiş. ama öğretmenler iş başı yapın diyince ama çok pandemi sağlık vs vs diye yazıyor burda. yok artık !
edit: @babasolo uyardi, adam coronaya bile inanmiyormus.
19.08.2020 · 3. sıra
durburak
18.08.2020 13:30 ~ 17:07