saglam bir fenerliyim.
adamin sevinmesi ve bunu paylasmasi normal bir sey.
normal olmayan bizim futbol kulturumuz, bizleriz.
sonuna kadar kutlasin, yeter ki sporla ilgili belediye faaliyetlerinde tarafsiz olsun.
baska bir seye gerek yok
02.05.2022 · 3. sıra
gumgumok
01.05.2022 12:36 ~ 12:37