(bkz: evde kola yapımı)
kolaya da % 35 ötv geldi. zamanında biz diyorduk ki bu ötv'de kantarın topuzu kaçtı. bir bira 12 tl olur mu? bunun 7 tl'si vergi olur mu? o zaman bir dünya yazdınız. yok ben evde yapıyorum. içmeyin zaten. alkol haram. falan. biz de dedik ki mesele o değil. mesele haksız kazanç ödeyin şimdi kolaya da ötv, sodaya da . orama da ötv burama da. oh.
https://www.aa.com.tr/…garilloda-otv-artisi/1780012
17.04.2020 · 48. sıra
trendline
16.04.2020 13:04 ~ 13:10