Sık geçen başlıklar

1 lt kolanın 5 tl olması 1

ekşi'de gör
(bkz: evde kola yapımı)

kolaya da % 35 ötv geldi. zamanında biz diyorduk ki bu ötv'de kantarın topuzu kaçtı. bir bira 12 tl olur mu? bunun 7 tl'si vergi olur mu? o zaman bir dünya yazdınız. yok ben evde yapıyorum. içmeyin zaten. alkol haram. falan. biz de dedik ki mesele o değil. mesele haksız kazanç ödeyin şimdi kolaya da ötv, sodaya da . orama da ötv burama da. oh.

https://www.aa.com.tr/…garilloda-otv-artisi/1780012