Sık geçen başlıklar

1 kg çileğin 15 tl olması 1

ekşi'de gör
kiraz pazarda 25 liraydı. genç olmama rağmen 10 sene öncesinde kova kova alırdık oysaki.

muhtemelen açığı kapatmak amacıyla yurt dışına satılmıştır meyveler. bize de boklu püsürlüsünü yüksek fiyattan satıyolar.

edit: bu arada söylemeyi unutmuşum: allah belanızı versin.