avusturya uyum bakanı susanne raab'ın ''türkiye avusturya'yı bölmek istiyor'' açıklamasına ibrahim kalın'ın yaptığı ''sadece avusturya'yı mı? ne ayıp'' yorumudur.
sayın yöneticilerimiz ağızlarından çıkan ifadelerin pek farkında değiller galiba. kahvehane ağzıyla dış politika yapımını artık unutsalar iyi olacak. şu cevabı ergen dediğiniz insanlar vermez.
kendileri yüzünden pasaportun da değeri kalmadı, türk vatandaşlığının da.
link
02.09.2020 · 33. sıra
bitmedi
01.09.2020 18:52