gelmiş yine "intihar ederse etsin, ne karışıyorsunuz"cu tipler.
siz ne gereksiz, ne saçmasapan insanlarsınız yahu? cool bir hareket olduğunu mu sanıyorsunuz intiharı övmenin? kızlar özelden mi yürüyecek hemen size?
burada psikolojik olarak tedavi olduğu tahmin edilen bir birey intihar etmek istediğini söyledi ergen sürüleri sizi. adam tedavi oluyor zaten, tedavi! uyuşturucu tedavisi olan kişiye canı istiyor diye şırınga mı uzatıyorsunuz siz? ne farkı var ulan? sanki sağlıklı düşünebiliyor ve 65 yaşında ötenazi istedi.
kına yakın kıçınıza. ulaşamıyoruz zaten kendisine. belki de bir anne, bir baba, bir dede, bir nine, sevgili, bir kızkardeş çığlıklar içinde uyanacak güne. siz klavye başında artistçe "intihar hak yea" derken tavandan indirecekler kendisini.
haspama bak. intihar edecek kişi edeceğini söylemezmiş, bu onun aslında etmek istemediğini gösterirmiş. biz de onu diyoruz zaten! etmek istemiyor ve yardım arıyor! belli ki tereddüt ediyor ve insanlar ona değer veriyor mu görmek istiyor! ve belki de senin gibi, sizin gibi çok bilmişler yüzünden değersiz hissedecek kendini.
eğer biri size intihar edeceğini söylüyorsa tereddütleri vardır ama intihar fikrine sıcak bakıyordur. eğer biri ilgi çekmek için intihar fikrini kullanıyorsa, ilgi istiyordur evet ve yeterli ilgiyi görmezse bir sonraki aşama buna gerçekten teşebbüs etmesi olabilir. sizin mantığınızla intihara teşebbüs edip sonradan yaşayan herkesin yaşadığına pişman olması lazım? silopi'de sevgilisinden ayrılıp, kalbine sıktıktan sonra ambulansa yetiştirdiğimiz asker hıçkıra hıçkıra "ölmek istemiyorum." diye ağladı lan. haberiniz var mı? çatıya intihar etmek için çıkıp, son anda tuttuğumuz asker bu sabah arayıp bayramımı kutladı ve tekrar teşekkür etti, tanıyor musunuz kendisini? kimsiniz oğlum siz de bir insan kendini öldürsün diye cesaretlendiriyorsunuz?
midemi bulandırıyorsunuz. çatıdaki adama "atla, atla, atla" diye tezahürat eden cahil cühela takımından farkınız yok. sizin için insanların hayatı bir şovdan ibaret. intihar ederken fotoğraf, videolarını çekin hatta. arkadaşlarınıza gösterirsiniz; belki sizin gibi ölü sevici bir sevgili edinirsiniz!
03.09.2017 · 10. sıra
mimarbasi
02.09.2017 04:07