Sık geçen başlıklar

1 defaya mahsus vergisiz telefon ve bilgisayar 2

ekşi'de gör
başlıkta yok açıktan üniversiteye kayıtlar artar gibi sözler edilmiş. sanırım kimse başlığa verilen linke tıklayıp okumuyor.
linkte yazan ayrıntı "uygulama, açık öğretim, yüksek lisans ve doktora öğrencilerini kapsamayacak. "
bunları okumak bu kadar zor mu ? sayfalar dolusu gereksiz tartışma var.
ulan ne mallar var ya? yok yaş sınırı getirilmeliymiş de yok ilk 50 bine girenlere verilmeliymiş de falan filan. size ne olum size ne? hayır size girip çıkan ne tam olarak? devlet vergi üstüne vergi geçirirken sesiniz çıkmıyor da şimdi mi aklınıza geldi dürüst olmak. mk kraldan çok kralcı yavşakları sizi.