burada kına yakacaklar varmış! bak sen şu cehalete.
dolar 100 tl olmuyor, tl değer kaybediyor. tüm yabancı para birimleri karşısında aynı oranda değer kaybediyor.
sürekli para basıp, üretmeden ithalata bağımlı olursan paran değer kaybeder ve fakirleşirsin. enflasyon denilen şey tamda senin cebindeki paranın erimesi yani soyulman anlamına geliyor.
sorumlu kim? dıj güçler!
30.12.2023 · 14. sıra
siyah kertenkele
28.12.2023 23:47