o kadar çok istiyorum ki bu satıcıların yazara ve avukatına attığı bokunu yiyeyim abe, çoluğum-çocuğum var mesajlarını okumayı.
sonrasında yazar arkadaşa yepisyeni 2 macbook vermelerini.
ama buna rağmen hem maliyenin hem apple'ın hem de adaletin bu herifleri çok ağır sikmesini okumayı....
hatta esnaf geçinen adamın cezaevine girmesini, hayatının çok acı sikilmesini.
aslında tek isteğim, dürüst -namuslu -kibar insanlar üzerinden kazanç elde eden herkesin, bir daha kimsenin buna cesaret etmeyi bırak düşünemeyeceği şekilde "yandım allah" demesi...
03.08.2022 · 38. sıra
justaphantom
02.08.2022 01:31